Cardio

hahah jag körde träningen nu efter maten istället för er som vill veta, och jag orkade inte mer än 30 min. Skulle kört 50 min cardio men fan jag är proppmätt och ändå väntade jag 1,5 tim innan jag började träna. haha dom där pannkakorna borde jag icke ha ätit... Men nu ska jag i alla fall fortsätta med lite styrketräning på yogamattan, tror jag ska försöka ge mig på 200 situps. Tror ni seriöst jag klarar det? Det tror jag. Jag kan göra allt om jag bara vill det. Ni får se senare hur det gick, nu återgår jag till träning which I love!!!♥
Detta är jag om några månader innehållande massor med Zumba!!1

Kommentarer
Postat av: louise

haha, ja men det var ju så mycket papper! Det stod nästan högst upp på det här pappret där man ska skriva under massa grejer och så är det massa text på engelska :D Priamry site of activity står det :)

2011-05-03 @ 17:04:15
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0