jag vill ha

Tänkte göra en liten lista på vad jag vill ha just nu, kan väl vara intressant. eller inte
  • Jag vill ha en iphone nu. Seriöst, måste köpa det första dagen jag kommer till usa!!
  • Jag måste ha en ipod (onödigt om jag har en iphone but still, it's an ipood)
  • Jag vill ha min cykel-punka fixad, har haft det sen juli förra året omg HAHA
  • Jag vill ha min familj i USA nu, varför ska det ta så lång tid???
  • Jag vill packa väskan till Grekland nu, hur länge får jag vänta? 49 ynka dagar
  • Jag vill leva livet och inte vara en fattig studeeeeent
Ganska bra sammanfattning tycker ja, japp det var det!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Heejsan! Jag åker också till USA med EF, vill du länka?? :) Ha det bra !

2011-05-04 @ 19:13:21
URL: http://victoriasusa.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, jag ska också köpa iphone direkt när jag kommer till usa;D Länkar dig såklart nu.

2011-05-04 @ 19:24:34
URL: http://usafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0