just can't do it....

jag kan inte sova och jag kan inte somna. det går bara inte, ligger bara och tänker på simon och khaled. idag på begravningen såg jag simons bror, fan han var helt förstörd alltså. så jäkla sorgligt att se honom så, och det har verkligen fått mig att tänka. så nu kan jag inte sova. att se hans lillebror i 14-årdsåldern vara så jäkla ledsen, det var enda anledningen till att jag började gråta. då insåg jag hur mycket detta påverkar alla, och hur sorgligt och ledsamt detta är. jag vet inte vad jag skulle göra om jag miste min bästa vän eller någon i min familj, jag skulle inte klara av det. jag skulle seriöst inte kunna leva mer, döden är ett av de värsta sakerna jag vet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0