Where am I going?

Sitter varje dag och tänker på vart jag ska hamna, jag tror inte att ni kan förstå hur jobbigt det är att vänta. Jag blir så jäkla frustrerad och får damp på allting, vet ni hur jobbigt det är att sitta i skolan och skriva inlämningar medan jag helst av allt bara vill sitta och planera och läsa inför USA?? Nej, inte förens ni själva sitter i samma båt kan ni inte förstå.
Jag valde ingen regions/delstats val, men jag har lite ställen jag skulle tycka vara väldigt intressant att hamna i. Men om jag ska vara helt ärlig, så bryr jag mig inte så mycket om vart jag hamnar. Det kommer bli GRYMT än då!!
Här ovanför ser ni:
  • Boston- Det är väl min dröm typ, att flytta till boston när jag blir äldre. Det verkar vara en så jäkla härlig stad och ja, jag tror jag skulle gilla det.
  • Arizona- Hur coolt skulle inte det vara? Öken, värmen, att vandra i red rocks och hela freakin klimateeeet!!!
  • Michigan- Tror det skulle vara grymt, att kolla på fotboll och bara live my life!
  • North Carolina- Kan ju inte säga mer än att jag älskar staden Tree hill (från tv-perspektiv då) och north carolina skulle nog vara både mysigt och trevligt!
  • Texas- Finns det något att säga?? texas skulle vara GRYMT. Så jävla coolt, allting verkar så jäkla coolt där!! De vilda hästarna, country, ååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0