someday, i will be your girl.

Hola! Har precis atit tva knackemackor och ett glas mjolk, svensk mat♥ Idag hade jag huvudvark igen, maste gora nagot at detta for jag vagrar knapra pa massa tabletter! Skolan har varit jatte bra idag, vi gor ju inte sa mycket eftersom vi bara har skola tisdag och onsdag kvar (torsdag&fredag ar det thanksgiving break) men jag har umgatts med massa goa tjejer hela dagen och haft det bara jatte bra! Lauren och Josie har vart lite smasura hela dagen for att alla tjejer var pa min sida iastallet for deras, okej jag ska beratta nu vad som hande!
I fredags, akte jag och lauren till grandma dar vmamma, och mina tva vsystrar fran college var! vi at massa gott snacks som frukt, kex med ost och gronsaker! sen skulle jag josie och lauren kora hem mina tva vsystrar till deras college och sen gick vi till the mall. Och da sa gick jag till en affar mitt emot affaren dom var i, sen nar jag var klar (kopte en jatte bra bronzer-powder fran ett nytt smink-marke) sa ringde jag dom och fragade vilken affar dom var i. Och da sager dom att dom har akt till Panera, en resturang typ 1 mile bort, och att jag skulle ga dit! wtf, ni kunde inte ringa och beratta eller?? have u heard about something called cellphone? sa, jag borjade promenera bort mot panera forbannad som jag var OCH jag trodde det bara var hundra meter bort, sen nar jag gatt till dar jag trodde resturangen var sa ringde jag dom och sa att jag inte hittade for jag sag inte resturangen, sen sa sa hon att jag maste ga 1 mile till och jag bara whaaaat? men eftersom dom var envisa och skulle stanna kvar pa resturangen och inte hamta upp mig sa fortsatte jag ga, och helt plotsligt ser jag dom i bilen typ 20 mneter bort, och dom ser att jag ser dom sa dom gasar som fan och kor ivag. sa jag ringer upp dom igen och sager att jag sag dom, och dom nekade att ne ne vad snackar du om vi ar pa panera kom igen skynda dig att ga nu sa vi kan aka nagon annan stans. sa jag var skit forbannad och gick istallet till en annan affar, och sen tio min senare (drygt 30 fucking minuter efter att dom lamnade mig) sa ringde dom upp och sa att jag maste skynda mig ut till bilen och att dom ar utanfor affaren. hell noo att jag skyndar mig, sa jag gick i slomotion till bilen och da har dom suttit i deras jalva bil hela tiden och sett mig vandra runt i morkret, pa den stora parkeringsplatsen, i dubuque som ar typ narmsta kriminellaste staden nara oss, helt sjalv, fran sverige i staden jag inte ens bor i! sa jag satte mig i bilen och sa lite fula ord och sen sa pratade jag inte med dom mer. men da sa hade dom traffat nagra helt frammande ungdomar i varan alder sa vi akte hem till deras hus, troddde fan vi skulle bli valdtagna, var sa jakla forbannad pa dom. sa hangde vi hos dom fula killarnas hus sen akte vi hem. sa det var storyn som hela skolan vet om, eller dom vet om att lauren och josie lamnade mig at the mall...
I lordags sa chillade jag, amie ringde mig runt 3, hon hamtade upp mig och i drog till lauren rave (en kompis i tjeganget). dar hangde vi lite tills lauren kom hem, haha sa ja vi var dar utan lauren, och sen kom lauren och vi stack till en resturang i our town och at, holly kom och joinade oss och nar vi var klara med maten sa drog vi till affaren och kopte harfarg till mig, vi skulle spontant farga mitt har, vi akte hem till lauren, fargade mitt har, satte oss i laurens hot tub och sedan ah bara hangde haha! lordagen var i alla fall jatte bra och jag ar sa glad att jag har sa fina vanner har borta!
pa sondagen sa spelade jag lite piano, bakade muffins och pluggade!
nu ska jag duscha och langta till imorgon for da ar det taco sallad i skolan ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha jag vet, dör här borta. Kolla gruppen "293 things to do in class when you are bored" på facebook, där finns ännu fler.

Och ang. ditt inlägg här. Fyfaaaaaan!!! Jag har en kompis som råkade ut för samma grej men dom "glömde" henne på McDonalds i 30 minuter. Idioter, blir så jävla irriterad.

Känner att vi är ganska mycket mer mogna än ungdomarna här.



2011-11-22 @ 01:41:46
URL: http://calinda.blogg.se/
Postat av: palmis

Fyfan vilka jävla idioter!! varför i helvete umgås du med sådanna grisiga människor?

FUCK LAUREN AND JOSIE !!

2011-11-22 @ 18:45:07
Postat av: palmis

Älskar dock att du berättar allt och inte bara säger ex, att det hände en tråkig sak men kommer inte gå in på detaljer. Sånt är fan störande :)

Love it

2011-11-22 @ 20:31:51
Postat av: mammi

Näe vad elakt av dem! Du får prata med dem å fråga varför de drog. Tror inte lauren skulle uppskatta det om hon skulle va i Sverige. Hoppas färgen blev bra. Puss

2011-11-22 @ 22:18:38
Postat av: ellen

fyfan vad taskigt om jag får säga så..

asso usch..

så du fula ord på engelska eller svenska?

svär som fan på svenska till dom så fattar dom inget ;)

aja, älskar dig och kommer aldrig lämna dig så min äälskade syster!<3

2011-11-23 @ 18:33:32
URL: http://ellenaahh.blogg.se/
Postat av: Dani o Jojo

Hej!

Var gärna med i veckans blogg hos oss <3

(sorry om du inte diggar såna här kommentarer)

KRAM

2011-11-24 @ 17:13:53
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0