all the right moves

tjena tjejer! och killa (pappa?). lol. hur mar ni? jag mar bra. min rygg gor ont, har haft en smarta i vanstra hjarnhalva, mitt ena lar har traningsvark (fraga mig inte hur), mina fotter gor ont, min hals gor ont, jag ar forkyld och trott! men annars mar jag galant, forsoker se det postivt, haha! har precis gjort klart dagens homework, igar satt jag och vmamma i typ en timme och tog bort weak verbs fran min uppsats i engelskan. weak verbs ar tex is, are, has, have, had, be, been, go osv osv. hur svart tror ni inte det ar att skriva en tva sidors uppsats utan dom orden? skit svart! sa vi fick formulera om meningar hit och dit, hade 39 weak verbs och man far ha 4, sa ja jag har 4. idag skippade jag practise, snarare jag och Laura! vi bytte om och sa, sa miss. G skulle tro att vi skulle trana, men sen smet vi ivag. sa sitter fortfarande i tranigsklader. har bakat kladdkaka idag ocksa, fraga mig inte hur det gick for det vet jag inte, har inte smakat an! men min vpappa och hans basta van (kaggen) ar ett stort fan av i princip allt man kan satta sina tander i sa den lar nog ga ner! juste, jag berattade ju att jag och laura tog i baking soda istallet for baking powder i vara pancakes, och haha idag fick jag reda p att baking soda ar typ ett rengoringspulver man har i koket osv. HAHA, omg? och vi at det? smakade ju skit men anda, haha vi at det!!har lite saker jag ska beratta i mitt videoinlagg som ska komma upp snart, i veckan. imorgon ar det sista practise for denna sasongen, vet inte om jag ska ga eller ej, vill fan bli frisk sa orkar inte trana mer, vart sjuk sen jag kom. och sager varje dag till mig, men jag kan trana bara idag, sen kan jag sluta, sa blir det att jag gar pa alla traningar (vilket ar bra men inte for min forkylning). pa torsdag ar det meet ocksa, pa onsdag har vi ingen skola, typ lararna strejkar eller nagot. gott. har lite planer infor halloween ocksa, och massa annat jag berattar i videon! nu ska jag ta bort sminket, borsta tanderna och sova, klockan ar 8.42 P.M. men jag ar lika dod som en katt i grekland (katter ligger doda overallt pa vagarna, haha. fan sorgligt). godnatt mina sma korvar. fan vad jag hatar att inte ha Ä, Å och Ö. kan ju inte ha mina ord som kÖrv, gÖllet, gÖllan, tÖsse, plÖtte och ah ni vet mina ord. men nu ska jag sova, gondatt mina fina kara korvar, gulle plusse snutte korre!
hoppas ni far korvslantar i skolan imorgon, for det ar forjakla ackligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0