late

nu kom jag till skolan, 20 min forsent. haha for det forsta sa vaknade jag halv atta, eller Tom vackte mig. men jag var klar i tid anda, lauren ocksa. men pavag till skolan gick bilen sonder, haha. vi fick lamna in den, ta en gron ful typ pickup eller nagot som vi inte ville aka till skolan med for den var sa ful, sa vi drog till xavier vilket ar skolan fran fritids till typ 4 eller nagot. min vmamma Linda jobbar dar, sa da fick hon ringa och ursakta oss for att vi kommer vara sena, fick aven en donut :) sen drog vi till en atm, tog ut pengar och nu sitter vi i skolan, den har veckan har det vart freeziiin' cold outside!! och imorgon kommer det vara varre...

Juste, forra helgen sa drog ju jag, lauren & josie till en Psycic Woman! dom hade redan gjort det en gang for nagot ar sedan sa dte var bra jag som gjorde det, for 20 dollar berattade hon om lite allt mojligt. forst skulle jag vilja tva drommar, en skulle jag beratta for henne. det var att bli en journalist i new york. men icke sa nicke, det kommer jag inte bli (har jag redan berattat detta for er?? berattar iaf en gang till isf). hon ser mig inte som en skrivare, utan som nagot inom medicinen. jag kommer inte bli en sjukskoterska eller nagot sant, utan mer hjalpa folk som verkligen behover det, vet inte hur jag ska forklara men jag fattade precis vad hon menade, for det var namligen min andra drom som jag inte berattade! att aka till typ afganistan med roda korstet eller nagot sant, hjalpa barn och familjer med deras sjukdomar osv! skit coolt ju, att hon sa det. har alltid tankt pa att jag vill gora det. sen sa hon att jag innerst inne inte ar helt lycklig, jag ar glad och lycklig, men inte sa glad som jag kan bli. sa sa jag att jag kanske saknar mina foraldrar. sen prata hon om killar, hon fragade vad mitt ex hette, och varfor jag ar radd att mista honom. haha da visste jag inte vad jag skulle saga och jag var lite tveksam om detta sa jag klamde fram ett "because i love him". haha, men hon kanske har ratt iaf, for hon sa aven att han inte ar min soulmate. jag kommer gifta mig med en annan, ha tva barn. leva ett langt liv utan en besvarlig dod. det var val lite det hon pratade om! lite coolt tycker jag, annu coolare ar att nar josie och lauren satt i deras vantrum och kollade pa tv, sa kom hennes dotter in till dom, dotter till gamla tanten jag pratade med alltsa, hon ar ocksa en psycic sak och hon fragade vem det ar som flyttat av er, hur random ar inte det? Josie bodde i Ohio i 8th grade men hon flyttade tillbaka sen. sa var det med det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad häftigt Emelia:) puss fr mammi:)

2011-10-20 @ 17:36:16
Postat av: ellen

frågestund på bloggen, avslutas när jag känner för´t

2011-10-22 @ 14:48:57
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0