autumn

det marks att hosten ar pavag nu, idag var det riktigt kallt ( eller for kallt for att ha shorts), och jag alskar det. har langtat jatte mycke nu pa att jag kan ha mina kangor, halsduk, hostjacka, stickade koftor och jeans. belv sa himla taggad pagrund av det. vill aka och shoppa snart ocksa, maste kopa lite basics klader eftersom jag inte tog med sa myket av det, hade 30 kg men tog med jatte lite klader har jag markt...
igar sa var det awkward pa tv ocksa, missade hela for jag somnade, sa vaknade kl 1 e soffan, haha far inte kolla tv sa sent!! sa imorses var jag skit trott, hade en jobbig dag i skolan och ingen traning, istallet skulle vi hjalpa till infor homecoming, sa var kvar i skolan till 6!! fuck vad jag ar trott, nu har jag duschat, plockat ordning i rummet och ska lagga mig i soffan med lauren nu, det ar typ "our thing" att sitta i soffan varje kvall, kolla pa tv och gora laxor. matte laxan fungerar bast i soffan for mig, vet inte varfor jag aldrig gjort det forut for pa nagot satt far jag dubbelt sa mycket gjort om jag kollar tv samtidigt! men vi hors imorgon, love u!
ps. ni suger, ingen ynka liten kommentar. make it up to me och kommentera!!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag kommenterar faktiskt då&då, men inget tbx..

saknar dig, och lillebror saknar dig med, hoppas jag, om han vet att han har en till storasyster såtsäga!

men nu ska jag käka frulle och sen åka på konfaläger :D

<3

2011-09-15 @ 07:55:22
URL: http://eellenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0