ingen tid

hello swedes. jag vet att det vart några dagar sen sist men har inte haft tid. har inte tid nu heller men är såå inte sugen på att skriva denna en och en halv lång uppsats. och klockan är några minuter efter nio här så måste verkligen sätta fart men jag vill inte. vill bara sovaaaaaaa. har ju tränat idag som vanligt, sprang näst snabbast i hela laget, det var jag och min utbytis från swittzerland som hade lagkaptenen framför oss. var på en fieldtrip med min socologi klass idag, vi åkte till ett mental sjukhus och gick omkring där lite. såg den gamla delen av sjukhuset och så. ne fan nu måste jag börja skriva. hörs någon annan dag, säkert nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0