need summer now.

hej! fan jag har dragit på mig världens förkylning, halsen värker och näsan är täppt sekunden efter jag snyter mig. fan alltså, jäkla fotbolls träningar ute i solen. här borta har vi ju haft det mellan 15-25 grader sen mitten av mars så vi tränar ju i shorts och tshirts. och påtal om något helt annat, vet ni hur sugen jag är på att pcka väskan eller? bokstavligt talat alltsa, är skit taggad för att packa ner mitt lilla år i USA i resväskan. haha älskar att packa. ne men jag har väl förutom min förkylning också dragit på mig en liten hemlängan, den kommer och besöker lite då och då  små mängder. men det finns inget att göra åt det, nu är det 67 dagar kvar tills jag sitter på planet och jag kan inte med ord beskriva hur taggad jag är. känns som att det enda jag skriver på bloggen nu för tiden är om hur taggad jag är för att åka hem. missförstå mig inte, jag älskar USA, mina vänner och massor med saker här. men denna staten och framförallt staden är inte riktigt min grej. ne vad ska jag göra idag, hatar att mina anklar är cepe svullna och att jag inte har kunnat vara med på träningarna hela veckan!!! tar kanske en cykeltur senare, jo men det låter bra. hejs. juste, följ mig på weheartit, emeliasmauelsson heter jag!
snart är detta jaaaaag!! (weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0