PÅSK

Imorses så åkte hela familia till mormor och hjölpte henne baka tårta, vi ska dit imorgon och fira påsk, sen åkte vi hem och har vart ute i trädgården hela dagen tills nu. klockan är 1.25 pm. nu ska vi börja göra iordning oss sen drar vi till vpappas brorsa och firar påsk med familjen där, ska bli sketa gött med massa godis. igårkväll så skypade jag liite med syrran och sedan åkte jag in med mina amerikanska syrror till Dubuque och kolla lite i affärer, åt cinnamon pretzel bites, taco bell och h
ngde hos min vkusin. skit glad att vi har fullt upp, för då hinnerjag inte få hemlängtan nu på helgen som jag alltid får om jag bara är hemma. aja, dags att göra iordning mig. GLAD PÅSK
Imorses så åkte hela familia till mormor och hjölpte henne baka tårta, vi ska dit imorgon och fira påsk, sen åkte vi hem och har vart ute i trädgården hela dagen tills nu. klockan är 1.25 pm. nu ska vi börja göra iordning oss sen drar vi till vpappas brorsa och firar påsk med familjen där, ska bli sketa gött med massa godis. igårkväll så skypade jag liite med syrran och sedan åkte jag in med mina amerikanska syrror till Dubuque och kolla lite i affärer, åt cinnamon pretzel bites, taco bell och h
ngde hos min vkusin. skit glad att vi har fullt upp, för då hinnerjag inte få hemlängtan nu på helgen som jag alltid får om jag bara är hemma. aja, dags att göra iordning mig. GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: Linda

Glad Påsk Emelia! =)

2012-04-07 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0