we are young

jag vet inte vad det är med mig och denna glädje, jag känner mig mer levande än någonsin och ändå gör jag inget märkvärdigt. jag känner mig som lyckligast, aldrig varit gladare, är så jävla young, wild and free. fan vad jag älskar mig själv och mitt liv. jag är ju hur grym som helst, jag lever livet i USA och vad fan kan jag klaga på? inte en endaste sak kan jag klaga på. fan vad bra livet är. idag spelade vi tennis första lektionen, utomhus så det var jätte mysigt. har fotbollsträningar i 30 grader i mars, på eftermiddagen. ååååh jag vet inte varför men det är ågot med livet alltså, att vara ung. FAN vad bra jag mår. jag har ju det bästa livet i världen.
juste, har också skaffat tumblr där jag kommer uppdatera lite mer med bilder och inspiration! weheartyolo är min tumblr. nu ska jag borsta tänderna sen skriva i min dagbok och rita, ååååh vad jag älskar mitt liv ni har ingen aning om hur jävla bra jag mår. har för mycket energi nu på kvällen, jag är så glad att jag bokstavligt vill gråta. kärlek och leenden från mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie - utbytesstudent i USA 2012-13

Åååhhh det låter så himla härligt!! Nu blir jag bara så jävla taggad på att åka!! :DDD

2012-04-13 @ 08:56:43
URL: http://breakawayusa.blogg.se/
Postat av: Louise

Underbart Emelia! Och den låten är jättebra =)



2012-04-21 @ 17:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0