regning tisdag 8.28

hallå. idag har jag varit jäkligt duktig ska ni veta, har banne mig sprungit 7 km. i REGNET till och med, det ni. skulle ju vara tänkt så att jag bara skulle springa runt 2.8, sen när jag var klar med min runda var ingen hemma och hade ingen nyckel så det var bara att springa ända till min faster som bor utanför Skövde för att komma till mina föräldrar. KUL. ne men det var riktigt härligt och nu verkar både rumpa och ben! skolan flyter väl på som det ska, går dit, är awesome och går hem sen igen. typ så. imorgon ska jag dansa på gymmet med min klass sen ska jag försöka göra något vettigt. i helgen är det matfestivalen så det blir alkohol och förhoppningsvis slinker en friterad banan med glass ner i käfta! hel gött. nu ska jag nana, natti natti puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0