all the way you want it

idag var jag hur trött som helst imorse, och jag fick nu precis ett gör stort sug av köttbullar, potatismos med brunsås och lingonsylt, i alla fall så var det skit svårt att gå upp och jag klev ur sängen kvart över 7. annars har jag haft en bra dag som vanligt, umgås med andra personer än jag gjorde förra terminen eftersom jag har andra klasser och det är toppen. väntar som fan på emelies paket ocksa, varför kommer det inte!!! tog på mig löpar skorna när jag kom hem också, det blev trettio minuter endast springning med massa uppförsbackar, har inte sprungit sen decembr så koditionen är inte som den en gång var. kollade även one tree hill och jag och lauren satt och lipa, eller nej jag lipa inte lauren. ååååh har ni säsong nio på tv än eller?? nu ska jag sova. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0