chao chao

tjena tjena. idag har inte hänt mycket, jag snoozade från halv sju till tjugo över 7, var i skolan, sov, kollade tv, åt k-special och sitter nu lite vid datorn. idag saknar jag min katt, precis som alla andra dagar. hon är så mysig min lille synne, klockan fem på morgonen när hon ska leka med mina ögonfransar, stå och stampa på min min mage och bröst och ta klorna i tårna. ååh min lille pyssemysselissekylletösse. haha nog om det, om sju minuter är klockan nio och då ska jag sova. ska inte kolla på videosar, nepp. men ni får ha det så bra så hörs vi, chao (bye på spanska).
jag och min kissemisse som myser (en bengal for your information)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh är Synne i Iowa och hälsar på =)

2012-03-05 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0