i skolan


saknar mitt blonda har lite, men bara lite.
hejsaaan. jag har engelska lektion nu, har haft 2 lektioner innan och Nathalie fran Switzerland har sin brorsa i skolan idag, aaaah jag vill kunna ta med min syster till skolan ocksa.. men antagligen blir det att dom inte kommer, faan alltsa. skulle vara sa himla kul om min syster kunde fa uppleva lite av mitt ar, skulle va sa himla kul att visa henne!! aja, nasta lektion ar clay and sculture och jag ar klar med min kruka sa jag gor nagot annat nu. sen lunch, free, spanish, free och sociologi. har huvudvark ocksa, aja jag ska hamta min julklapp fran emelie som ar at the post office right now. weehoo. ska bli gottigottgott, pusselipösssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0