just another weekend

Hejsan! Hoppas ni mår bra, jag mår super duper fint! I fredags så åkte jag till Dubuque med tre andra tjejer för att kolla på The Woman in Black. Ååh sikken läskig film det är, såg dock inte ens halva för jag satt med luvan över blundan ögon (vafan säger man?) och händerna för öronen. den var så jäkla läskig så jag kunde inte ens kolla på den haha. Efter filmen så åkte vi hem eftersom vi tog den sena filmen, vi var gör trötta så vi slocka direkt när vi kom hem. nej jag skoja bara vi gick foresten till en college fest med massa fulla college people, det var skit kul. I lördags så drog jag och några vänner till tjejernas sista basketboll match, det var jätte sorgligt i slutet då hela laget grät eftersom det var sista gången dom spelade med the seniors. vi förlorade med 15 och vi åkte sedan hem och hade lite folk över. Vi var 10 pers i our basement och vi var på Omegle, kolla tv och spelade såndär bordfotboll eller vad det heter. Dom drog vid 12 så då färgade vi Josies hår och vi stekte ägg haha. Idag så skulle jag åka till Dubuque för att kolla när Anna dansar men jag ska skypa med min familj om fem minuter så så blev det inte. På teven är det valentines day marathons så jag ska kolla lite fina filmer idag också, och vi får ju inte glömma att work out. ha det fint fint, pusselipööss.
jag var med i tidningen, dock med felstavat namn.
at the guys basketball game we went to on friday. anna, amie and moa (me).
i tricked people into thinking i did my hair, new haircut and color haha. it's a wig btw.
creepy picture on josie
haha she got a big shadoobie on her forehead!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0