så mycket bättre

hej. idag mår jag mycket bättre, eller jag glömde av mina hemlängtan så fort jag satte mig i bilen påväg till min soccer game. det var väl mest att jag var hemma och kunde tänka, men sen fick jag något att göra. matchen gick jätte bra, eller laget vi skulle spela mot kom inte så vi spelade med några college killar och tjejer. fyfan vad jag svettades, världens största indoor plan så man fick springa som inihelvete om man ville åt bollen.
idag är det söndag och jag ska skypa med min mamma och systrar om en timma! annars så ska jag bara träna och slappa. ska ta en dusch också för jag har kvar mascaran från igår, somnade nämligen i soffan och vaknade senare på natten och la mig i min säng. hoppas ni har det bra så hörs vi senare idag eller i morgon. puss
ps. tack till dig mamma, farmor och syster ellen för era fina kommentarer. det hjälper så himla mycket och jag älskar er massor. massor med kärlek till er
ps. tack till dig mamma, farmor och syster ellen för era fina kommentarer. det hjälper så himla mycket och jag älskar er massor. massor med kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Vad bra emelia att du mår bättre. <3

2012-02-05 @ 20:45:05
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en finfin måndag och en bra start på nya veckan! :)



KRAMAR!!! :D

2012-02-06 @ 13:35:22
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0