all the right moves

igårkväll åkte jag, lauren och josie till dubuque lite efter tre, vi gick till mass (gudstjänst), sen till dick's och köpte benskydd och sockar till mig. sen gick vi till Clarke och kolla på killarnas match, drog till taco bell med killarna och hade matkrig haha det var helt vilt där inne. sen vid halv nio drog vi till Clarke igen och jag spelade match. det gick bra, för att vara första gången jag spelat inomhus fotboll och första gangen jag spelat fotboll på typ 7 år. efter matchen så gick jag till abbie's dorm och vi hängde där med hennes kompis riley som var så jävla hangover haha. sen hämtade morgan, josie och adam mig och vi drog till morgan's hus (hon delar hus med andra collegestudenter) och vi hängde där lite tils min värdmamma ringde oss och sa att vi var tvugna att åka hem istället för att sova över hos morgan. så vi kom hem runt ett på natten, så jag hade en riktigt bra dag. älskar förövrigt att mina två äldre värdsystrar som går på college är så nära oss, liksom 30 min. för jag hänger med college folk nästan varje helg, och hur  coolt är inte det eller? nu ska jag plugga lite, puss.
black people playin indoor soccer babyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0