det är så det är

idag fick vi en annan snow day. så ingen skola för mig. dock gick jag upp som vanligt, gjorde mig iordning och väntade på att Micaela skulle komma och hämta upp mig. och då får jag reda på att vi har två hour delay (två timmar sovmorgon pga snö). sen klockan 9 får vi reda på att skolan är inställd för dagen. har pratat några minuter med emelie och min lillasyster emma, hon är så söt den lille plutten. på lördag fyller hon nio år ocksa, grattis på dig ♥.
idag har min kamera tagit sitt sista andetag också tror jag, den dog ju i somras för en vecka eller så men nu har den velat fram och tillbaka mellan liv och död i två veckor så jag tror den sett ljuset nu. vad rolig jag är. ne men det är bara att jag får önska mig en kamera när jag fyller år. i maj då. har ni några tips på BRA kameror? skriv gärna en kommentar, skulle behöva lite förslag. har ju tittat på den nya nikon ett, typ digitalkamera med objektiv. kostar dock 6000... men snälla ni folk, GE MIG RÅD!
polaroid kamera från ebay och Nikon 1 J1.

Kommentarer
Postat av: Petra

Beställde min kamera från tyskland, 4000 inkl. objektiv och 1års garanti i vilket land som helst!

2012-01-24 @ 20:12:40
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0