jahaja

nu snöar det här borta, mysigt att få lite mer då vi knappt haft något. men jag längtar något otroligt till våren och sommaren, kommer ihåg dom första månaderna här när det var 25+ till oktober, det var så himla härligt. klarade mig igenom dagen bra, becca körde mig till skolan och religionen gick bra, spanskan gick kanon och sociologin ah, det pluggade jag inget på så jag får väl skylla mig själv där. men men, jag är inte här för att ha bra betyg!
idag är det nämligen fredag för er som på något sätt missat det och jag har precis ätit två äggmackor och ska snart sställa mig på crosstrainern och kolla tv eller film. vid 7 kommer Anna Wilgenbusch (skriver namn för att jag ska veta när jag blir äldre och läser detta) hit och vi ska klä ut oss i något tema till tjejernas basketboll match här i Beckman High School. ha en bra fredag om den inte slutat ännu, så hörs vi imorgon! C.U.
picture from pinterest.com

Kommentarer
Postat av: natalie

sexyyy ass!!! hoppas du har det bra emelia:) du får berätta allt när du är på hemmaplan över en fika! puss

2012-01-30 @ 14:59:21
URL: http://runtheworlds.blogg.se/
Postat av: louise

hahaha

2012-01-30 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0