ryan

jag tänkte nu berätta om en liten speciell sak som händer här i dyersville just nu. det är nämligen så att vi har två 8 åriga tvillingar här i staden och den ena tvillingen, Ryan, har leukemi. Jag älskar hur alla här är så snälla och stödjer familjen och Ryan så himla mycket. Han var nämligen en varsity wrestler fast än han bara är 8 år så vid varje wrestling meet så säger dom några ord till honom osv. I alla fall så har någon börjat trycka tshirtar och tjocktröjor med ett tryck på och så står det en sak på baksidan (visar när jag får den) som ska stödja Ryan, och sen så går halva priset till varje klädesplagg man köper till Ryan och hans familj för alla behandlingar osv. Tycker det är så himla snällt och coolt att hela våran stad gör det, och det är sådana små saker som får mig att inse att jag är i USA. För i usa är det så himla mycket vägörenhet och sådant. Sen så kommer Ryan behöva raka huvudet och han är jätte rädd för det, så nu ska jätte många killar, både juniors och seniors, raka deras huvuden så han inte ska känna sig ensam, Kan ni fatta hur glad man blir av sånt här eller? Blir så himla varm om hjärtat haha. Så jag har beställt en hoodie, och den kommer nog imorgon. Den kostade 182 kr och det är det minsta jag kan göra för att hjälpa dom ♥
so with this I wanna say to all of you, take care of each other and help people who needs it. everybody deserves to live a life, take less and give more ♥♥

Kommentarer
Postat av: Linda

aw♥

2012-01-27 @ 01:04:15
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0