Wednesday it is

måste plugga spanska så har inte riktigt tod för att skriva. kolla på pojken i randig pjamas i historian, fick 5/5 på spanska test, fick 6 gratis oreo, gjorde ett test i sociologin, köpte mer presenter till petra som fyllt 18, skrivit ett födelsedagskort, ätit tacos, provat drycken snapple för första gången och snart ska jag gå upp och lyssna på när min värdmamma ringer en annan mamma. lauren tweeted nämligen "sleazy freshman whores" och nu ringer några mamma till laurens mamma (min vmamma) så hon skulle säga till när hon ringde så jag kan lyssna haha. hon är jätte nervös och vi har gått igenom en "plan" på vad hon ska säga hehe. jaja, pusss. jo juste. mohombi killen som sjunger coconut tree har tydligen vart i skövde, min styvmamma tog en dansklass med honom i söndags, hur coolt?

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoho, spännande! :D

2012-01-26 @ 18:53:16
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0