when sun goes down

idag är det lördag och helgen är nästan över, fuckkk. i alla fall så har jag tagit vara på denna dag väldigt bra. imorses när jag vaknade så ställde jag cross trainern framför tv'n, sätte på filmen chasing liberty och körde på i 85 min. jag brände 1557 kalorier, men sen åt jag en liten påse pommes som tydligen innehöll 250 kalorier sååå. sen har jag plockat iordning i mitt rum, åt en jävla mättande frukost, duschade, tvättade, hängt med värdmamma och handlat och nu tar jag bara det lungt. ikväll halv sju drar jag till Natalie (switzerland) och vi ska hyra film. är jävla lycklig för att snön är här ocksa, och imorgon ska jag till dubuque och köpa min jacka så jag mår så bra så. hoppas ni gör detsamma, kram kram.
ps. jag planerar en backpack resa typ sommaren 2013, nagon som ar sugen? ds.
update: amanda har paxat backpack resan med mig, sucks to be yoou guys that can't go with us!

Kommentarer
Postat av: amanda

Vi kommer ha sååå roligt på resan! Åh längtar tills du kommer hem så kan vi planera våran underbara resa!!!

2012-01-19 @ 18:09:23
Postat av: amanda

Fan vilken bra resa vi kommer få, läntar som tusan till du kommer hem då vi kan planera våran underbara resa som bara den !!

2012-01-19 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0