7.27

hallå. antar att inte många av er är uppe såhär tidigt på morgonkvisen? jag börjar jobba kl tio,,fast å andra sidan sa springer jag klockan sju varje morgon så det spelar väl inte så mycket roll när jag börjar. kan förövrigt säga att min bästta vän Anna i USA får sin utbytesstudent på lördag, såå avundsjuk.. jag saknar usa och mitt liv där så himla mycket, all mina grymma vänner, allt man gjorde och det fanns inte en dag man sa "vad ska vi göra idag då". vill tillbaka, jag kollar på bilderna från året om och om igen. den dära omvända hemlängtan att man längtar hem till usa är jobbig alltså. idag efter jobbet drar jag iaf till mamma så ska vi mysa lite, imorgon blir det upp tidigt för att åka till ullared med några kompisar, sen söndag blir det en heldag med mammsen. har inte sett henne alls typ sen jag kom hem från USA, har ju bara jobbat hela tiden. sen på måndag åker jag till västkusten och kommer hem onsdagen, så det är mycket på gång nu. men jag gillar det. nu måste jag äta något, puss.
när vi lämnade huset för att åka till flygplatsen, jag och lauren satt och grät hela resan dit... i miss and love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0