I'm drunk on you and high on summertime

hallå. jag tänkte inte vara här på bloggen så länge, åker ju förfasen hem på tisdag. helt sjukt, känns så konstigt att jag inte kan fatta det själv. i alla fall så har jag det jätte bra och ikväll blir det partajj, sen imorgon har vi en going away party för mig och på måndag blir det bara packning på listan. jag bloggar nog på måndag, men vill ni se bilder så kan ni bara gå in på min fb och kolla på vad jag gör på dagarna. Emelia Samuelsson heter jag. bloggar mer när jag kommit hem någon gång, jag kommer ju förmodligen fortsätta blogga efter att jag kommit hem så det är lungt. nu ska jag duscha. puss
mina fina systrar, missing one sister on this picture though!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0