better off running

idag är det löördag och jag är sketa trötter. jag åkte till levi's hus igår med lite folk och hade en bonfire med smores och pratade i flera timmar framför brasan. sen åkte jag och anna hem till amie och sov där. kom hem runt elva imorse och jag har skypat med amanda och amanda, tagit en dusch och slappat. ska nog göra a few pancakes tror jag. det ska jag banne me göra. snällaste amanda har lånat ut sitt spotify premium till mig också, vet inte hur jag ska tacka henne!!! ne nu ska jag göra något, jag och lauren ska ha en hemma kväll för vi är båda helt döda. puss. vill ni ha höra en superduper go låt? såg denna killen på en konsert för någon månad sen, skit härlig musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0