ellen,

jag ville bara säga hur mycket jag saknar min syster ellen. hon är femton bast och är den som står mig närmast av alla. jag saknar henne så himla himla mycket, alla våra myskvällar, alla dagar vi skrattar åt allt vi hör och ser, när vi bråkar och börjar sedan skratta åt varandra, att krama om dig, att du alltid tar kort nar jag sitter på toa, ditt skratt, våran humor, våra stunder när vi slår varandra döda för att vi är så sura men sedan blir sams. jag saknar oss ellen gölleplöttenullan. jag skulle vara så himla lycklig om jag hade haft dig vid min sida varenda dag här borta i usa, skulle inte vart så ensamt och jag skulle bara vara så himla glad. jag älskar dig ellen, och jag önsakr du var här nu. du fattar inte hur mycket jag längtar till att få se dig igen på flygplatsen och bara krama om dig. vi ses snart igen gumman, love you honey♥

Kommentarer
Postat av: ellen

säger detsamma älskling..

behövde denna text nu, och tårarna rinner..

kanske inte visar det tillräckligt men älskar dig så himla mycket, trodde faktiskt inte att det skulle vara så svårt utan dig, men det är så himla svårt alltså!

snart syns vi älskling, 78 dagar kvar, det klarar vi!!

2012-03-26 @ 16:27:26
URL: http://ellenaahh.blogg.se/
Postat av: mamma

gullungar<3 alla räknar ner

2012-03-26 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0