what doesn't kill you make you stronger

tjena! nu är jag hemma, kom hem för en kvart sedan. alltså kvart i sju. too bad iäm gonna komma hem denna tid varje dag.. har ju soccer practice every day from 4.30-6.30. efter skolan så gjorde jag ett impact test och sedan bytte jag om fort och gick mot practice. det är ju så himla varmt ute, det är 24 grader varmt ute just nu och klockan är sju, i mars!!! först på träningen sprang vi 2.5 miles vilket motsvarar MOTSVARAR! det var ju det ordet jag inte kom på i nån video när jag pratade. så att springa konstant 4 km i 25+ är inte toppen men det funka. sen gjorde vi lite övningar och sedan spelade vi mot varandra. tror jag är en midfielder, fast idag spelade jag på vänster sida och jag är höger så det gick ju lite sämre på den fronten haha. aja nu måste jag göra läxor, och min fot är svullen. blev stampad av en tjeej när vi spelade idag, what doesn't kill you make you stronger! ♥
juste, ni har sakert vetat detta lange men i arizona ficxk jag reda pa att om magen ar kall sa forbranner man fett. bra att veta det ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0