hahah

nenu har jag borjat grata ocksa, googlade om min katt kommer glomma bort mig men dom sa bara att den kanske surar en dag for att man vart borta men att den sen ar som vanligt. och att man ska lata dem lukta pa en sa dom kanner igen en. vill till min katt nu. typ den jag saknar mest, ska ta med mig min katt nar jag flyttar!!!!!! ne tank katten kommer ju do nagon gang, neeeeeej fan nu kommer tararna igen HAHAHAH. javla tont jag ar. ne men jag alskar min katt, hon ar fan det basta som finns ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Hej hej! Jo jag fick min praktik genom min kommun som ger ut möjligheten att få göra detta efter 2.an i gymnasiet. Min skolan jobbar med kommunen i denna aktivitet så fick höra om praktiken först från min skola. Så kommunen betalar resan och sovplats, samt lite av mat under dessa tre veckor i stället för att vi ska få betalt av att jobba där nere. Ska bli jätte kul!

Annars, för din del är det bara att söka på kommunen om dom gör något liknande eller om du hittar någon organisation!

2012-05-14 @ 08:57:23
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0