hakuna matata

Hejsaaaan! Jag har haft en super dag, trots att dom inte riktigt firar födelsedagar här borta. Här är det mer en tårta med föräldrar och sykson, sen nån present från päronen. Idag i skolan så slutade vi klockan tolv men vi hade lucnh det sista så vi åkte hem kvart över elva istället. Vad är oddsen att det händer på min födelsedag? Jag, Anna, Anna, Becca, Beth, and Erin åkte hem till Becca och åt mat och bara hängde där och så. haha vi läste tidningar med massa wierd sex facts och det var så jävla roligt. jag älskar mina vänner här så himla mycket, vill inte lämna dom! min bästa vän Anna här borta säger till mig varje dag "emelia donät leave, stay here you can stay at my hosue donät leeave swede". ååh vad jag kommer sakna den tösa. klockan halv två åkte vi iaf till skolan för at kolla på videosar från våra matcher istället för träning. sen åkte jag hem och jag har vart på en löprunda i 40 min och ätit tacos, tårta och skjutit på lite papper med cirklar på. annorlunda födelsedag, men en bra första birthday in the states :D
när jag var svettig och gooo. det som är bra med att springa ute i värmen är ju att man svettas lättare/mer. och på så sätt förbränner mer fett!
nu blir det inga sötsaker för mig i en månad!

Kommentarer
Postat av: Linda

himlans fin är du! & söt tårta :)

2012-05-11 @ 00:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0