if you don't like something, change it. if you can't change it, change your attitude. don't comlpain

hola. idag är det freeedag och jag har vart i skolan som vanligt. efter skolan drog jag och mitt bästa fotbolls lag ever till maquoketa valley där vi hade match, hade kul som varhe gåbng jag är med tjejerna. älskar alla här så mycket, dom är ju så jäävla roliga och jag har så himla bra vänner här borta. speciellt Anna min bästa vän, hon är ju för bra alltså. hon säger varje dag att jag inte får lämna och hon vill så gärna hälsa på mig nästa sommar. hon har till och med ett spar konto som heter sweden, där har hon 230 dollar haha. kom hem halv tio och jag och erin sjöng someone like you hela vägen hem till mig haha. nus ka jag packa lite smått för mina två dagar i bloomington, Minnesota. vi lämnar i morgon kl 6 på morgonen så måste gå upp typ 5 för ska duscha. ska bli kul att åka till Mall of America i alla fall. älskar mitt liv, jag har ju det bästa livet någonsin. Minnesota blir förresten min femte stat här i USA, är väl inte så dåligt på 10 månader. ha det bra, pössss

on our way home from the game in the bus, lightning and sunset!


Kommentarer
Postat av: Louise

Dagens blogg?

Lämna en kommentar om att du är med, desstu fler kommentarer du lämnar desstu större chans har du att vinna.



Lycka till!

(vinnaren får en länk)



http://laakinoiise.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-12e-maj-2012.html#comment

2012-05-12 @ 17:34:18
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0