it's my birthday

heeeej! idag fyller jag artooooon! eller ja nu i usa sa har jag precis blivit arton :D så eftersom det är min födelsedag tänkte jag blogga. jag var uppe med tuppen imorses klockan sex. vet inte hur, måste vara för att det är min birthday. igår vann vi fotbollen som vanligt, vi är så jäkla grymma. har förlorat typ två matcher, dom två första. såå idag har vi bara skola tills klockan 12. da ska vi fira mig hos min kompis becka med pizza, sen blir det träning halv två. sen här hemma ska vi äta tacos och sen händer inte så mycket mer. igår på matchen hände något med min vänstra fot så det gör skit ont, men försöker att låtsas som att det inte är någonting för jag ska banne mig inte sitta på en bänk resten av min tid här borta under matcherna och jag SKA springa me dlaget idag :) japp idag ska jag pusha så jäävla mycket, ska springa fortare än någonsin, eftersom det är min födelsedag. ne nu ska jag borsta gaddarna och öppna en present jag fick av farmor på posten, ha en bra dag och det ska jag ha since itäs my biiirthdaaay! har fått gratulationer på fb av sverige hela natten också, vaknat upp typ varje timme haha. men det gör inget, hejdå sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0