LIFE

Idag är det endast 17 dagar kvar med idag. Jag vaknade upp klockan 8 imorses och körde ett 40 minuters pass Insanity med min värdsyster. Åt frukost och har nu laddat ner ny musik till min Ipod hela dagen. Idag ich igår har det vart lite mulet och grått så har inte legat och solat alls idag. imorgon får det bli! nu har jag iallafall massa ny musik till min flygresa. Tänkte nu börja packa lite smått tror jag,. jag är ensam hemma och har inget och göra så ska försöka klura ut hur jag kan packa utan att packa ner allt, något sånt?aja nu har jag suttit i över en timma utan att finish detta inlägget (kommer inte på vad finish heter) så ska göra något vettigt nu. ha det bra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0