saknar dig pappa

hallå. gissa vad? idag hade vi trettio sjuka grader. så jäkla varmt och svettigt. tänk er att springa i detta också! hela laget sprang 6 km som varje mån, ons (detta fallet torsdag) och fre. jag sprang 6 km på 25 minuter, i 30 graders värme!!!!! var så jäkla äckligt, sen en och en halv timmars fotbolls träning efter det. japp motion (var tvungen att använda google translate för ordet motion) får vi allt i high school. nu ska jag börja med en presentation i spanskan. juste bakade negerbollar till mina seniors i sociologi, dom älskade det! 13 dagar kvar i skolan, varav tre med bara finals så inga lektioner. 39 dagar kvar i usa, herre min jesus. saknar min pappa också, väldigt mycket.
josie, min vsyster abbie och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0