she has every reason to smile

tjennna. uidag är det måndaaag och jag ville inte alls gå upp imorses. men det visade sig att jag inte har några läxor för hela denna veckan, så det gör inte så mycket ändå. torsdag är vår sista riktiga skoldag, sen fredag, måndag och tisdag har vi finals så då har man tre prov fredag, tre prov måndag och två prov tisdag. behöver dock bara vara där fredag och måndag. sen är jag klar på Beckman High Schoool och det är så sorgligt att jag bara har 28 dagar kvar. Kommer sakna USA, min skola, alla mina underbara bästa vänner här borta så himla mycket! och vi får ju inte glömma bort min bästa värdfamilj, ååh kommer gråta så himla mycket. Men nu ska jag bara njuta, det kommer bli mycket ligga vid poolen, spela tennis med vännerna och göra massa galna grejer med fina fina amigos! nu tänkte jag borsta gaddarna och nana, med ett stoort leende på läpparna :)
haha an excited girl on her way to the airport, ready to leave swedeeeen for ten months!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0