some nights

god torsdag på er!!!har haft en väldans braer dag men lite lessam också förståår ni. idag hade jag ju mitt lilla speech som all utbytesstudenter måste gora. så när hela skolan var samlade i the auditorium så sattes switxerlands national sång på och philiåp ställde sig på scenen, efter det nathalie från switzerland, efter det anna från danmark och sedan jag från sverige. jag hade ett papper som alla andra där hela mitt tal var, men jag klev upp på scenen och babblade på utan lelle pappret. det gick hur bra som hels,t no problemas. vi alla var såklart super nervösa precis innan och jag todde jag skulle pissa p mig. men jag sa lite roliga kommentarer här och där och skolan skrattade och tycket allt var bra så det gick lika bra som solen steker. när vi var klara så klev rektorn upp och sa att inte bara dom har varit en impact on us, but we have also been an impact on them. och så sa han tack så mycket för allting och så ioch jag började stor grina. kan inte tänka mig att lämna detta. sen började nathalie gråta för att jag grät och ah det var så sorgligt. vill inte lämna dfetta fast ändå vill jag. fan det är så svårt, är gör glad att jag känner så här ändå. tänk om jag hade haft ett sånt dåligt år att jag bara ville lämna utan en tå? efter skolan var det fotbollsmatch och vi vann, min ankel gör så jävla ont dock, och jag har märke från fotbollen på låret fortfarande för jag stoppa bollen med låret när det var goalkick. mår skit bra i alla fall, bara tvvådagar kvar av skolan och vi har endast prov så jag mår så hemla bra förstår ne! pössss och goa kramar från the swede in det stora amerikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0