stereo love

ser man på, jag bloggar igen! vilken underbar dag vi har idag eller, jag mår prima ballerina. imorses vaknade jag upp tjugo över sex för att duscha, äta frukost och göra mig iordning och tagga inför matchen klockan nio. det gick skit bra på fotbollen, varsity vann 4-0 och jv vann 7-0. så jäkla göttt!!! har legat ute och läst lite och hjälpt till min värdfamilj i trädgården, eller jag stod väl och kolla på rättare sagt. nu tänkte jag träna lite, övningar och springa i trappan blir det nog. ha en super bra dag och så vill jag önska min syster lycka till som konfirmerar sig imorgon! bloggar nog mer senare ikväll, lägger kanske till och med upp bilder från prom och lite sånt :) men bara kanske, hejdå :D

Kommentarer
Postat av: ellen

Tack så mycket bästa syster.

Kommer llägga upp bilder så du ser hur jag såg ut oså!

Love you!!!!!

2012-05-06 @ 08:00:06
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0