töntigt inlägg om min katt

vet inte vad det är men jag saknar mina katter så himla himla mycket. eller min ena katt synne, för hon är den mysigaste och goaste katten som finns. min synne är välrdens finaste katt förstår ni, komme rihåg när jag och louise åkte till uppsala och hämta den och den va så liten och sov i mina två händer de 5-6 timmarna hem. åååh vill bara krama om henne. hon sover alltid runt mitt huvud, i min armhåla eller mellan benen. haha fan vad töntigt inlägg detta är och det lẗer som jag är värsta mesen som har en katt till bästavän, men saknar henne så mycket att jag bara var tvungen att berätta. hon är en fin fin bengal, ingen blandras.
en vecka
4 veckor
8 veckor
denna sista bilden är på våran andra bengal, fast hon är en silver negla, bibbi heter hon. hon är jävla blyg och inte alls kelig, men underhåller gör hon allt ibland.haha nu ska jag duscha och tänka på mina katter, och sova me dmin nalle och låtsas att det är synne. jag vet jag är en tönt. men så ska de va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0