Godnatt Sverige

åh idag har ju inte varit någon vidare uppdaterings-dag. MEN till mitt försvar så har jag ursäkten att jag shoppat, shoppat, pluggat och tränat! Köpte mycket fin fint inne på bikbok, en förjäkla härlig byxdress från H&M och imorgon kommer jag (tyvärr) köpa en likadan fast prickig, kan ju inte bestämma vilken jag helst vill ha. Även ett förjäkla snyggt halsband från Glitter, oh my gosh det bara ni måste se sen!! Men sen är det sluthandlat för denna månaden, om två måndaer åker jag ju till Grekland en vecka och sen Öland en vecka så måste ha pengar då också. Imorgon kommer ni få se alla mina inköp, imorgon kommer bli en jäkligt härlig och go dag tror jag. Färgade även håret idag, ingen stor skillnad, fick bort utväxten i alla fall.
Saknar dig emelie, hehe bild från 2009! Mycket kan förändras, mycket kan förändras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket HAR förändrats.

men inte hur mycket jag älskar dig,

för det är fortfarande detsamma <3

2011-04-09 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0