Ronjis

Hej på er! Fredag idag, jäkla härligt om ni frågar mig! I skolan blev det eng-gram prov, efter det lite shopping med Amanda, så längesen jag umgicks med henne efter skolan. Saknar lite att vi varje lunch tog en tacopizza på American Pizza Today♥ Idag har jag även hunnit med ett Gympa Bas Puls - pass på friskis&svettis. Farmor tog med mig och lillsyrran och fyfan vad det var SVETTIGT. Lär ju komma tillbaka dit mer gånger.
Nu har jag och syrran vart på hemmakväll och köpt godis, sitter fortfarande i träningskläderna och inte duschat än (hahah jädra fräscha tjejor) och ska sätta på Can't buy me love. Ha en fin fredag, fartfylld eller ej.:)
En söt bild på en söt Ronja (som förävrigt är läskigt lik Vilma i skärgårdsdoktorn). PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0