Vart vill jag hamna?

Idag så fick jag ett mail från en läsare (blev väldigt förvånad), det stod att hon gärna skulle vilja veta lite mer om VART jag vill hamna och bo i Usa. Jag har inte skrivit så mycket om detta ännu då det är ett antal månader kvar men det börjar väl närma sig nu..
Först så hade jag väldigt höga förhoppningar om vart jag skulle hamna och jag funderade länge på att välja region/delstats val. MEN så sa hon på intervjun att det bästa är om man inte väljer alls, för då är chansen större att hamna i en riktig amerikansk familj.
För någon månad sedan var jag mycket inne på Californien, La och där borta. Visst det skulle vara grymt kul att hamna där, men dit kan jag åka på semester. När min familj kommer och hälsar på i maj som vi tänkt, så kommer vi åka runt i Usa då det är ganska billigt att flyga inrikes. Så då kommer vi besöka New York, Cali, San Fransisco, Florida osv.
Det jag skulle tycka vara riktigt kul och som skulle förändra allt något så enormt är att hamna i någon country-stad. Texas skulle vara riktigt coolt, även Tennessee, Alabama, Kentucky, Virginia... Det skulle vara grymt, att få höra country musik vart man än är och gå runt i det riktiga Amerika. Där skulle det vara riktigt roligt att hamna, men jag har inget speciellt ställe jag vill hamna på. Jag försöker att inte ha så höga förhoppningar som möjligt, jag vill att detta året ska bli så bra som det kan bli och inte att jag ska behöva vara besviken på att det inte är som jag trodde det skulle vara eller ville att det skulle vara.
Så nu vet du lite mer om vilka ställen jag är intresserade av, Hoppas ni blir nöjda med det :)
Hannah Montana the movie spelades för det mesta in i Tennessee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0