bara för att

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick lägga mig 3 centimeter ifrån min bästa vän, i min säng, i mitt rum och somna intill henne. det kommer jag inte bli för bortskämd med....

Vad gjorde du kl 08 imorse: då somnade jag precis om

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt ute i trädgården och grät för ingenting

Det sista du sa högt: ”jag ska döda varende jävel i detta hus (flugorna alltså, försöker döda alla flugor i huset...)

Det senaste någon sa till dig: kolla toaletten också

Vad har du druckit idag: vatten, mjölk och saft

Vad var det senaste du åt: ballerina kladdkaka. lol

Vad var det senaste du köpte: två dammsugare

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: några moln och soligt

Godaste glassmaken: choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, jag tror på attraktion vid första ögonkastet

Sover du tungt: jo, oftast

Drömmer du marddrömmar: ibland

Favoritklädsel: Så här på sommaren föredrar jag nog jeansshorts och linne.

Favoritlåt just nu: Jag har så många just nu..

Vad ser du om du tittar till höger: en pingvin

Vad gör dig glad just nu: USA, svensk sommar, min bästa vän, mina fina vänner, mitt liv.

Vad ska du göra härnäst: kissa, har varit kissnödig sen tre timmar tillbaka, men inte orkat gå på toa

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: lite blandat. glad, sur, lycklig, irriterad, förväntansfull, olycklig

Favoritgodis: lösviktsgodis

Kläder just nu: klänning

Sommarplaner: sommaren är typ över, men flytta till USA

Hur många kuddar sover du med: tre

Spelar du något instrument: piano

Morgon eller nattmänniska: både morgon- och nattmänniska

Vad är viktigast för dig: att leva livet och vara rädd om det som håller mig kärt

Är du kittlig: heheh ja

Snarkar du: nej

Stjärntecken: oxe

Äckligaste insekten: hmm, kan inte riktigt komma på någon nu

Längtar du mest efter just nu: att få åka till USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0