.

nu känns allt så jävla långt bort. hela usa-resan och det, känns inte som att det är denna månaden jag ska åka. känns mer som att det är ett år kvar, speciellt när jag läste Eiras blogg, jag sitter liksom fortfarande hemma, kollar på andra bloggar när dom är i USA och vet lika mycket nu som då. det borde vara jag som är där borta nu, fan fan fan. blir så jävla opepp på att åka nu. känns som jag bara slösar bort massa tid när jag inte fått familj, vill ju vara där så länge som möjligt. men ingen skräll att det är jag som är en av dom sista, jag menar, what did I expect. fuck this fucking shit. jag vill åka nu.imorgon.denna veckan. men det kan jag fet-glömma. fan. nu ska jag sova och mysa i sängen med min bästis. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0