Fitzgerald

Heyyyyy! What's up? haha jag har pratat på mail och fb med familjen några gånger nu och känner redan att jag vill fortsätta skriva engelska efter det, so damn awesome! men i fredags så mailade jag familjen Fitzgerald. en dag senare fick ja tillbaka ett låångt mail tillbaka, där Tom (pappa) hade skrivit om varje familjemedlemm och lite sånt. Jag har pratat rätt mycket med Lauren som är min jämngammla värdsyster, och hon tyckte det skulle vara kul om jag kunde komma denna veckan för den 26 så var den första football matchen mit skolans rivaler, so that would be fun to see :) ska höra med EF idag, om jag kan få åka i veckan! skolan började 15 augusti, så vill inte missa så mycket.
Tom gillar förövrigt att fiska och jaga, men har inte så mycket tid för det längre då han jobbar mycket. dom ÄLSKAR att gå på konserter, så hoppas att jag kommer få gå på några :) ehm laruens kompisar är tydligen hos dom nästan varje dag så jag skulle få lära känna dom och ah vi har pratat om massa saker!
hör av mig lite senare, ska äta frulle nu och sedan ringa EF. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0