thank u bro

Linda om to allie:
Men asså herregud!? Fan vilken deppig person. Du kan väl peppa istället för att jag vet inte.. trycka ner andra bara för att ditt år inte blev som det skulle.

Emelia. Det här kommer bli det bästa året i ditt liv. Jag kan förstå om dom där texterna gör dig otaggad, läs andra peppande bloggar istället. Inte så kul att åka om man har den här inställningen.
Kramis'
___________________________________________________________________________
Frida
om to allie:
Allie, allt du har skrivit är ganska onödigt. Hon kommer få en familj snart och de kommer gå jättebra. 
Jag är här borta nu och hade från början bara en välkomstfamilj men nu en värdfamilj.
Och om man ska byta familj är det verkligen inte så man ska göra som du skrev. Man ska isf försöka få bra kontakt med sin kontaktperson och kontakta den först.

Men det är inget man behöver prata om innan. Snart kommer hon få sin familj och de kommer bli bra. Blir det problem på vägen får man ta dem då!
Men allt kommer lösa sig och bli jättebra
______________________________________
Anonym om to allie:
Håller med Linda! Allie - skriv ut orden och meningarna ordentligt, du blir tagen mer seriöst på det viset!


ville bara tacka er, jag ska inte få ett sådant år som Allie troligtvis hade! kraaaaam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0