christmas time

aaah jag ar sa galet taggad for jul. nu ar det bara snon som ska komma, hitta dem sista kryddorna for att baka lussekatter och pepparkakor och sedan arr julafton kommer snart!! fast under den har tiden blir det ju annu mer hemlangtan, men jag har i alla fall passerat mina 3 manader som tydligen skulle vara dom svaraste. har ju vart har i 3 manader och 7 dagar nu!!! och for varje dag som gar sa uppskattar jag sverige mer och mer, sverige ar ett jakla bra land!
jag har precis duschat och smorjt in mig med babylotion, skit gootttt. nu lyssnar jag pa julmusik och dricker typ proviva. jag mar battre fast ar jakligt hungrig, fast det ar jag alltid har for dom har sa konstiga mattider och det finns inget riktigt mattande man kan bara stoppa i sig, isf bara massa skit. aja, nu ska jag kolla tv pussssss! ps. julkalendern ar ju i alla fall hyfsat bra i ar, tummen upp till er svt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0