december 7th

imorses nar jag vaknade var jag helt dod, stallde mig i duschen och var lika dod. gjorde tva prov och ett quiz i skolan. jag, amie och lev i kastade russin i varandras munnar, och fan vad ont det gor om man traffar pa ansiktet med dom. efter skolan bytte jag och amie o och vi gick till skolans gym, dar har dom ett rum for killar, ett wrestling rum och sedan ett rum for tjejor. dar finns det crosstrainer, cyklar, pilates bollar och vikter. vi korde ett pass med coach j. hon ar lesbisk och as cool. vi korde massa ovningar och sant. nu ska jag kolla julkalenderna, gora mig en till kopp te och sedan slappa. ha det bra ♥
fran den forsta manden har, da cross-countryn var igang! fan vad jag saknar det, aaah cross country 2011 ♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej! vilken grym blogg du har, du är min favorit utbytesstudent blogg! min fråga, hur kan du fortfarande vara så smal när du är i usa? massa går ju upp kilon och ser typ rundare ut i ansiktet os. så jag undrar hur det är med träning och typ maten där borta för dig?

2011-12-08 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0