Hejsan! Haft en bra tisdag! Vid elva åkte vi ner till Cedar rapid, en timme här ifrån och även där jag landade med flyget, min värdmammas kusins fru och hennes brorsa har startat ett eget cafe där som heter The Early Birds, jätte fint är det. Jag tog en jäkligt god taco soppa, det var riktigt gott! Sen drog vi till Iowa City som är tjugo minuter ifrån och vi shoppade lite, dock bara kanske en timma. Jag fick med mig ett par jeans från Abercrombie Fitch (ganska så dyr affär) som jag spanat in dom andra gangerna jag vart där inne, och nu var det 50% rea på dom så det blev så att jag fick med mig dom hem för 36 dollar. Väldigt nöjd med det priset då det är ett par riktiga kvalite jeans :) Fick även med mig några body lotions och en parfym hem, det var typ 75% rea på allt inne i Bath & Body Works. Nu har jag ätit mat och ska bara slappa ikväll, så skönt att ha lov. Ska ocksa fundera på att kopa hem en jacka, det är en allväder jacka för 250 dollar. Märket är the north face, vilket är ett riktigt bra märke. Det finns en jätte varm fleece inuti så man kan använda bara fleecen, bara jackan eller bade och tillsammans. det är typ skidjacka, regnjacka och vindjacka osv. Aja, nu ska jag gå upp och se vad dom andra har för sig. PUSS
Hejsan! Haft en bra tisdag! Vid elva åkte vi ner till Cedar rapid, en timme här ifrån och även där jag landade med flyget, min värdmammas kusins fru och hennes brorsa har startat ett eget cafe där som heter The Early Birds, jätte fint är det. Jag tog en jäkligt god taco soppa, det var riktigt gott! Sen drog vi till Iowa City som är tjugo minuter ifrån och vi shoppade lite, dock bara kanske en timma. Jag fick med mig ett par jeans från Abercrombie Fitch (ganska så dyr affär) som jag spanat in dom andra gangerna jag vart där inne, och nu var det 50% rea på dom så det blev så att jag fick med mig dom hem för 36 dollar. Väldigt nöjd med det priset då det är ett par riktiga kvalite jeans :) Fick även med mig några body lotions och en parfym hem, det var typ 75% rea på allt inne i Bath & Body Works. Nu har jag ätit mat och ska bara slappa ikväll, så skönt att ha lov. Ska ocksa fundera på att kopa hem en jacka, det är en allväder jacka för 250 dollar. Märket är the north face, vilket är ett riktigt bra märke. Det finns en jätte varm fleece inuti så man kan använda bara fleecen, bara jackan eller bade och tillsammans. det är typ skidjacka, regnjacka och vindjacka osv. Aja, nu ska jag gå upp och se vad dom andra har för sig. PUSS
ps. min arm är helt cp, är helt handikappade :( ds.
from yesterday when we went ice skating :)))))))

Kommentarer
Postat av: ellen

kan ju säga dig att jag önskar mig ett par kvallite jeans och converse tjocktröja när jag fyller år, haha ;)

2011-12-29 @ 10:16:20
URL: http://ellenaahh.blogg.se/
Postat av: amanda

du är så söt stumpan <3

2011-12-29 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0