i can't decide if it feels right or wrong

Igår när vi åkte skridskor (jag, morgan, abbie & lauren) så hållde juag i abbies arm för det mesta så jag bara kunde glida runt på isen och inte behöva anstränga mig, och sen när vi skulle äka hem så putte lauren mig så jag åkte fortare, sen en gång till men då blev det för hårt så jag ramlade typiskt nog. Jag landade på knäna oh min vänstra underarm så jag har blåmärke på knät och min vänstra armär helt fucked up. Det gör så jäkla ont och jag kan inte anstränga armen alls, skriver nu på datorn, klär på mig, duschar och allt annat med endast högerarmen. Men för att jag ska bli på lite bättre humör så ska vi nu äka till Iowa City, varför vi åker dit istället för Dubuque är för att Iowa City har affärer som Hollister, Forever 21 och några andra mer vi inte har här hemma. Sen är det bara en timma bort så det är lungt. Men ni fårha en bra dag allihopa, jagh ska ge mig på handikappsshopping för första gången så vi får väl se hur det går. PUSS
the t-shirt we got from the work-out class I'm taking with Amie right now, called INSANITY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0